Bloger

Czyli jak prowadzić wpływowego bloga

Jakiś czas temu szukałam w Internecie wskazówek jak pisać bloga, trafiłam na szkolenie organizowane przez firmę Cogitors. „Prowadzenie wpływowego bloga i współpraca z reklamodawcami” prowadzący Tomek Tomczyk – Kominek. Prawdę mówiąc nie miałam pojęcia, kto to jest Kominek, ale od czego jest Google.

Kominek Król blogerów, bardzo kontrowersyjny zapowiadało się ciekawie :), miałam też nadzieję, że na szkoleniu uda mi się kupić niedawno wydaną książkę autorstwa prowadzącego „Bloger”. Pomyślałam sobie, że to pewnie promocja książki, więc będzie ogólnikowo i szybko się skończy.

Pomyliłam się.

Szkolenie było bardzo merytoryczne, ciekawe, doskonale zorganizowane przez Cogitos i pomocne a książkę dostałam w prezencie z autografem samego autora. Przeczytałam ją właściwie w jedną noc.

„Bloger” kompleksowy poradnik nie tylko dla blogerów, czyta się go jak doskonałą powieść, napisany jest prostym i jasnym językiem. Poradnik zawiera też wiele wątków osobistych, które stanowią jakby ilustrację tekstu. Podzielony jest na sześć tematycznych części i krótkie rozdziały, co znacznie ułatwia powrót do fragmentów, które chciałoby się przeczytać ponownie, taka forma przy poradniku jest nieocenione. Uwieńczeniem książki jest epilog bardzo osobisty pełen emocji, który Kominek poleca przeczytać na początku ja przeczytałam go na końcu i jak zwykle przy dobrych książkach pomyślałam – to już koniec, jaka szkoda.

Okładka książki jest bardzo sugestywna, doskonała kolorystyka, podoba mi się typograficzna grafika.
Jednak przy tych wszystkich plusach jest jeden minus, który przyznaje wydawnictwu za bardzo słabą, jakość wydania.

Książkę polecam nie tylko Blogerom, ale wszystkim, którzy interesują się pisaniem treści na potrzeby Internetu.

7,944 total views, 1 views today

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Why ask?