Jak rozkręcić pierwszy krąg – RANDY GAGE

Pierwszy krąg

Ta pozycja to świetny poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swój biznes i uczynić go możliwie najbardziej dochodowym. Pomaga skupić się na samym sobie i jednocześnie zachęca do zaprzestania poszukiwania sukcesu w innych osobach, czy miejscach.

„Jak rozkręcić pierwszy krąg. Podstawy duplikacji w marketingu sieciowym.”

Ta pozycja stanowi bezcenny poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swój biznes i uczynić go możliwie najbardziej dochodowym. Pomaga skupić się na samym sobie i jednocześnie zachęca do zaprzestania poszukiwania sukcesu w innych osobach, czy miejscach. Udziela porad niezbędnych w kształtowaniu siebie jako lidera, skutecznie uzyskującego wysokie wyniki w sprzedaży, pozyskiwaniu nowych klientów, wysoki poziom konkurencyjności w porównaniu z innymi formami oraz przede wszystkim niezawodność.

 Dzięki tej książce, będziesz umiał odpowiedzieć na ważne w biznesie pytania, takie jak:

  • Czym jest duplikacja oraz jak działa prawo pierwszego kręgu?
  • Jak inspirować swoich pracowników, jak stać się prawdziwym liderem i przewodnikiem w dążeniu do wyznaczonego celu?

 

Od Ciebie zależy, czy firma będzie generowała ogromne zyski, czy też straty. Po lekturze niniejszego poradnika doskonale zrozumiesz zasady funkcjonowania poszczególnych schematów, na których opiera się generowanie zysków. Zwłaszcza, że:

  • Indywidualna wielkość sprzedaży w ramach twojego kręgu będzie się pomnażać, idąc w dół w strukturze zespołu. To chwila, w której zaczynasz dodawać zera do swojego czeku

z wynagrodzeniem!

  • Zarobienie milionów dolarów poprzez biznes w ramach marketingu sieciowego jest o wiele łatwiejsze, niż zniwelowanie dużo większych strat, spowodowanych niewystarczającą dbałością o bazę klientów.
  • Odrzuceni w procesie rekrutowania do współpracy kandydaci muszą otrzymać od Ciebie sygnał, że chętnie będziesz ich widział w gronie swoich klientów – wystarczy wyjaśnić im prostotę programu Twojej firmy.
  • Nie wolno Ci zmuszać klientów do podejmowania ważnych decyzji biznesowych, gdy nie są co do tego przekonani!

 

„Jak rozkręcić pierwszy krąg”, pomoże Ci w dokładnym zaplanowaniu swojego własnego rozwoju jako szefa, ale także szanowanego przez wszystkich współpracownika. Poprzez liczne zadania psychologiczne do wykonania, ważne wypunktowania, cenne uwagi od autora, Twoja uwaga zwrócona zostanie na najistotniejsze elementy, które pomogą w budowie własnej osobowości. Pomogą w tym także liczne przykłady ujęte w formie przystępnych i lekkich historii, bardzo łatwych do przyswojenia
i zrozumienia. Od tej pory to przede wszystkim Ty:

  • Wyznaczasz standardy
  • Dajesz przykład
  • Jesteś uczciwy
  • Tworzysz listę kluczowych wartości, których przestrzegać mają Twoi pracownicy

 

Gorąco zachęcamy do lektury niniejszego poradnika, tworzonego z myślą o osobach, które bardzo poważnie podchodzą do odgrywania roli lidera w swojej własnej firmie, bycia swoistym przywódcą plemienia, podlewającego korzenie własnej działalności. W czym kryje się duplikacja, co stanowi siłę Twojego umysłu, na czym polega system sprzedaży biletów, czy ominięcie wszystkich pułapek biznesu jest możliwe – o tym wszystkim dowiesz się, sięgając po książkę „Jak rozkręcić pierwszy krąg. Podstawy duplikacji w marketingu sieciowym”.

Link partnerski do strony książki http://www.zlotemysli.pl/new,ezlote,1/prod/12812/jak-rozkrecic-pierwszy-krag-randy-gage.html jeżeli kupisz przez ten link pozwoli mi to zarobić niewielką prowizję.

 

 

1,199 total views, 1 views today

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Why ask?