Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji. David H. Sandler

Davida-H.-Sandlera

Wbrew pozorom książka nie jest o tym jak wychowywać dzieci. To pozycja właściwie dla każdego biznesmena, dotyczy innowacyjnych technik sprzedaży. Zrywa z tradycyjnymi metodami, pokazuje jak nawiązać i planować relację z klientami to zbiór niestandardowych taktyk.

Książka to historia kariery Davida H. Sandlera na jej tle autor pokazuje jak w procesie własnych praktyk doszedł do metod sprzedaży, które zapewniły mu godziwe zarobki a jednocześnie stały się jego pasją. Metody te pozwalają uwolnić handlowca od uczucia odrzucenia i stresu, który towarzyszy mu w codziennej pracy. Czytelnik zajmujący się na co dzień sprzedażą czy prowadzeniem firmy jak w lustrzanym odbiciu zobaczy swoje problemy i dylematy i znajdzie na nie rozwiązanie. Nauczy się odpowiednio klasyfikować potencjał klientów, reagować odpowiednio na niewygodne pytania, pomagać klientom a jednocześnie nie stawać się bezpłatnym konsultantem, kontrolować rozmowę biznesową by łagodnie i z sukcesem zakończyć ją sprzedażą.

Książkę Davida H. Sandlera momentami czyta się jak powieść, zapominając że jest to pozycja poradnikowo szkoleniowa. Polecam ją nie tylko początkującym handlowcom czy właścicielom firm ale również doświadczonym ekspertom, którzy szukają inspiracji i innowacyjnych technik.

Nie byłabym sobą gdybym nie wspomniała o tym że książka jest pięknie wydana w twardej oprawie na dobrym jakościowo papierze i szyta, co w wypadku poradnika jest istotne. Została wydana przez wydawnictwo Wolters Kluwer, które słynie z wartościowych i doskonale wydawanych książek.

1,372 total views, 1 views today

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Why ask?