FREJA BEHA ERICHSEN TWARZĄ KAMPANI RESERVED A/W 2013

Freja Beha Erichsen to duńska modelka znana z bardzo młodego wizerunku.

W swojej karierze miała już okazję występować na prawie wszystkich najważniejszych wybiegach świata oraz na okładkach prestiżowych magazynów modowych, m.in. amerykańskiego oraz francuskiego Vogue’a. 

Firma  RESERVED zdecydowała się na Freję ponieważ jest ona ikoną stylu, z którą mogą utożsamiać się  ich  klientki. Charakter Frejii niesamowity wygląd świetnie korespondują z najnowszą kolekcją inspirowaną grunge’em lat 90’tych w nowym wydaniu. W projektach pojawiają się elementy militarne, luźna, komfortowa sylwetka, inspiracje dziką naturą, łączenie faktur tkanin czy miks motywów kwiatowych.

 Urodzona w 1987 roku Freja zawsze była bardzo energiczna i raczej chłopięca według stereotypowego postrzegania zachowań. Do jej ulubionych zabaw, jako dziecko, należało wspinanie się na drzewa czy jeżdżenie górskim rowerem.  Jako modelka została odkryta w wieku 17 lat przez kopenhaską agencję IMG. Jej modelingowy debiut nastąpił w 2005 roku, kiedy to otworzyła pokaz mody marki Miu Miu.

Od tej pory brała udział w kampaniach reklamowych największych marek modowych na świecie, takich jak Gucci, Roberto Cavalli, Chloé czy Calvina Klein. Jej imieniem nazwane zostały nawet akcesoria projektowane przez największych projektantów, jak np. torebka Freja by Chloé albo but na obcasie projektu Alexander Wang.

Do listy sukcesów i talentów Freji, obok tych modelingowych, można przypiąć również te muzyczne. Erichsen gra na pianinie, gitarze oraz perkusji.

Sesja zdjęciowa (fotograf Josh Olins) będzie miała miejsce w przepięknych dzikich terenach Szkocji.

1,379 total views, 1 views today

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Why ask?